loading...
دانلود انواع فایل های دانشجویی
کککک بازدید : 27 دوشنبه 11 آذر 1398 نظرات (0)

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • تحقیق عكاسي تبليغاتي

    دسته :

    تحقیق

    فرمت/ورد تعداد صفحات 80
    قیمت : 5000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد تحقیق عكاسي تبليغاتي :

تحقیق عكاسي تبليغاتي

research-photography

فهرست مطالب

عنوان

تاريخچه

فصل اول: مباني در عكاسي ………………….. ۱

رنگ ……………………………………. ۲

رنگ چنانچه هست و آنچنان كه ما مي‌بينيم ……… ۲

درجه حرارت رنگ ………………………….. ۳

نور سفيد و رنگها ………………………… ۴

هنر ديدن ……………………………….. ۵

عناصر گرافيكي تصوير ……………………… ۶

كادر هنري ………………………………. ۶

نقطه ديد ……………………………….. ۷

خط …………………………………….. ۸

خطوط و ريتم …………………………….. ۸

سايه و روشن …………………………….. ۹

سايه‌ها …………………………………. ۱۰

ضدنور ………………………………….. ۱۰

بافت …………………………………… ۱۱

تن …………………………………….. ۱۱

شكل و طرح ………………………………. ۱۲

كمپوزيسيون تصوير ………………………… ۱۳

عدم تقارن ………………………………. ۱۴

احساس عمق و بعد …………………………. ۱۴

هم‌آهنگي ………………………………… ۱۵

نظم و ترتيب يا آشفتگي؟ …………………… ۱۵

فصل‌دوم: ابزار و تكنيك  …………………… ۱۶

اساس عكاسي رنگ ………………………….. ۱۷

عكاسي سه رنگ ……………………………. ۲۰

وسايل نورپردازي …………………………. ۲۰

فلاش الكترونيك …………………………… ۲۱

انواع فلاشهاي‌الكترونيك ……………………. ۲۱

محاسبة نور ……………………………… ۲۲

كلك‌هاي عكاسي ……………………………. ۲۲

كاربرد عكس ……………………………… ۲۴

«عكس موفق» و «عكس خوب» …………………… ۲۵

فصل سوم: موضوع عكاسي …………………….. ۲۷

بينش و عكسبرداري ………………………… ۲۸

نكاتي دربارة سوژه‌هاي فتوژنيك ……………… ۲۸

سوژة فتوژنيك و ويژگي‌هاي آن ……………….. ۲۸

فنون و شيوه‌هاي فتوژيك ……………………. ۲۹

نكاتي دربارة سوژه‌هاي فتوژنيك ……………… ۳۰

فنون و شيوه‌هاي غيرفتوژيك………………….. ۳۱

سياه و سفيد گرافيك ………………………. ۳۲

مركز توجه ………………………………. ۳۳

تغيير شكل: بدنمايي و كج شكلي ……………… ۳۳

عكسهاي گروهي ……………………………. ۳۴

تصاوير كار ……………………………… ۳۴

تصاوير حيوانات ………………………….. ۳۴

تصاوير ورزشي ……………………………. ۳۵

حركت …………………………………… ۳۷

مردم …………………………………… ۳۷

عكسهاي شبانه ……………………………. ۳۸

در داخل خانه…………………………….. ۳۹

فصل چهارم: نقد ………………………….. ۴۰

تعريف نقد ………………………………. ۴۱

انواع نقد ………………………………. ۴۲

روابط منتقد و هنرمند …………………….. ۴۳

تعريف توصيف …………………………….. ۴۴

توصيف فرم ………………………………. ۴۵

اهميت توصيف براي خواننده …………………. ۴۵

تفسير عكس……………………………….. ۴۶

تعريف تفسير …………………………….. ۴۷

نظرية‌زيبايي شناسي ……………………….. ۴۸

نوشتن دربارة عكس ………………………… ۴۹

مشاهدة اثر و يادداشت‌برداري ……………….. ۵۰

سخن‌گفتن دربارة عكس ………………………. ۵۱

فصل پنجم: عكاسي و تبليغات …………………

تعريف تبليغ …………………………….. ۵۲

نظام تبليغ ……………………………… ۵۳

تبليغ در مقايسه با منابع اطلاعاتي و انتشاراتي .. ۵۳

تبليغ در مقايسه با بخش خدمات ……………… ۵۳

اصول كار تبليغ ………………………….. ۵۴

مشكل‌يابي و مشكل‌گشايي …………………….. ۵۴

ترويج خوداتكايي …………………………. ۵۴

فراگيري زبان تبليغات …………………….. ۵۵

توجه آرمانهاي اسلامي و فرهنگ ملي …………… ۵۵

در نظر گرفتن امكانات ملي …………………. ۵۵

همبستگي با نهادهاي مردمي …………………. ۵۵

پرهيز از روزمرگي و قالبهاي كليشه‌اي ………… ۵۶

آموزش مداوم عناصر تبليغي …………………. ۵۶

فلسفة وجودي نظام تبليغ …………………… ۵۶

مقصود از «روانشناسي تبليغات» چيست؟ ………… ۵۸

دير باوران ……………………………… ۵۹

روشهاي تبليغاتي …………………………. ۵۹

روش نفي و اثبات …………………………. ۵۹

روش شرطي ……………………………….. ۶۰

روش طرح ناگهاني …………………………. ۶۱

روش استدلال ……………………………… ۶۲

شبه استدلال ……………………………… ۶۲

عرصه‌هاي كاربر و روشهاي تبليغاتي …………… ۶۳

تبليغات سياسي……………………………. ۶۳

تبليغات فرهنگي…………………………… ۶۳

تبليغات تجاري …………………………… ۶۴

هدف تبليغ……………………………….. ۶۴

رابطه مبلغ و تبليغ ………………………. ۶۵

ارتباطات ……………………………….. ۶۶

روشهاي ابلاغ …………………………….. ۶۷

تبليغ رخ به رخ (انفرادي) …………………. ۶۸

تبليغ گروهي …………………………….. ۶۹

تبليغ طريقه‌اي …………………………… ۶۹

تبليغ نتيجه‌اي …………………………… ۶۹

تبليغ انبوهي ……………………………. ۷۰

الهام از قرآن……………………………. ۷۰

تاريخچه

سالهاي سال پيش، حتي قبل از اينكه عكاسي اختراع و تصوير ثبت شود، اساس آن يعني جعبة تاريك وجود داشت و مورد استفاده قرار مي‌گرفت: اين وسيلة ساده را ابن‌هيثم دانشمند مسلمان در قرن پنجم هجري/يازدهم ميلادي براي مشاهدة كسوف به كار برده بود و نقاشان ايتاليايي از قرن شانزدهم ميلادي آن را براي طراحي دقيق منظره‌ها و ملاحظة دورنمايي صحيح به كار مي‌بردند.

سياه‌شدن املاح نقره در اثر تابش نور نيز از طرف برخي از دانشمندان، از جمله شولتسر آلماني از سال ۱۷۲۷ مورد مطالعه قرار گرفته بود. در سال ۱۸۰۲ وج وود انگليسي بر روي سطح‌هاي حساس شده با نيترات نقره نقشهاي شفافي به دست آورد. اين سال در تاريخ عكاسي اهميت زيادي دارد. اما در حقيقت شناسايي اين اعمال جدا از هم،‌ به معناي كامل كلمه، اختراع عكاسي را تشكيل نمي‌داد.

بالاخره بين سالهاي ۱۸۲۲، ۱۸۲۶ يك مخترع فرانسوي به نام نيسفورني‌يپس براي اولين بار، توانست تصوير پديد آمده در جعبة تاريك را ضبط و ثبت كند و تا حدي به آن ثبات ببخشد. وي دانشمند بزرگي بود، اما براي عملي ساختن و توسعه بخشيدن به اختراع خود به همكار ثروتمندي نياز داشت. تا اينكه در سال ۱۸۲۹ با يك فرانسوي ديگر، كه نقاشي مرفه بود و ضمناً تجربه‌هاي با ارزشي در زمينة عدسيها و جعبة تاريك داشت شريك شد و هر دو در راه كشف ثبت تصوير روي صفحة‌هاي مسي نقره اندود («لوحه سيمين») قدم برداشتند.

آن روزها اختراع جديد هنور اسمي نداشت. بعد از مرگ ني‌يپس (۱۸۳۳)، شريكش اين شيوه را دگرئوتيپي و تصاوير آن را داگرئوتيپ ناميد، زيرا اسم خودش لويي‌داگر بود. سالها بود،‌ واژة فتوگرافي مركب از دو كلمة يوناني فتوس (photos) به معني نوروگرافس (graphos) به معناي نوشتن جاي نام قبلي را گرفت.

در سال ۱۸۳۵ شيميدان انگليس تالبوت توانست روي كاغذهاي شفاف نگاتيوهاي بهتري به دست آورد. بالاخره در سال ۱۸۷۴، يك شركت انگليسي اولين شيشه‌هاي خشك عكاسي را به بازار عرضه كرد و عكاسي جنبه عملي به خود گرفت. اما حمل و نقل مقدار زيادي شيشه، از لحاظ سنگيني و شكنندگي، هنوز دايرة عمل را محدود مي‌كرد، تا اينكه چندي بعد فيلم جاي شيشه را گرفت و عكاسي آماتوري رواج قابل ملاحظه‌اي يافت.

تحقیق عكاسي تبليغاتي

قیمت : 5000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1533
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 526
  • بازدید ماه : 2,193
  • بازدید سال : 26,173
  • بازدید کلی : 137,185