loading...
دانلود انواع فایل های دانشجویی
کککک بازدید : 33 جمعه 22 آذر 1398 نظرات (0)

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • گزارش كارآموزي بررسي مسائل ايمني در شركت پلاستيك سازي امواج

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 178
    قیمت : 8500 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد گزارش كارآموزي بررسي مسائل ايمني در شركت پلاستيك سازي امواج :

گزارش كارآموزي بررسي مسائل ايمني در شركت پلاستيك سازي امواج

%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-600x298

 فهرست مطالب:
عنوان
فصل اول:تاريخچه كارخانه    ۱
فصل دوم:آشنايي با كارخانه    ۱۳
فصل سوم: عوامل فيزيكي زيان آور محيط كار    ۴۰
فصل چهارم:عوامل شيميايي زيان آور محيط كار    ۵۳
فصل پنجم: ايمني و حوادث ناشي از كار    ۶۹
فصل ششم: ارگونومي و بهداشت محيط كار    ۹۸
فصل هفتم:مهندسي انساني    ۱۳۶
فصل هشتم:بيماريهاي ناشي از كار    ۱۴۷
فصل نهم:تسهيلات بهداشتي    ۱۵۸
فصل دهم: پيوست يك (۵S)    ۱۶۶

تاريخچه و موقعيت جغرافيايي :

كارخانه پلاستيك سازي امواج در مركز استان مازندران و در كيلومتر ۱ جاده بابلسر به فريدون‌كنار با مساحت كل ۱۵۰۰ متر قرار گرفته است. از شمال به جاده اصلي بابلسر- فريدون‌كنار، از جنوب به زمين‌هاي زراعي و از شرق به كارخانه نيشكر گل سرخ و از غرب به شركت پلاستيك كسري ارتباط دارد.

مساحت سالن تزريق پلاستيك ۳۰۰ متر

مساحت سالن قالب سازي ۱۰۰ متر

مساحت انبار مواد اوليه ۲۰۰ متر

مساحت انبار محصول ۱۵۰ متر

مساحت انبار ضايعات ۶۰ متر

مساحت بخش‌هاي اداري ۷۰ متر

علاوه بر اين شركت درحال بررسي طرح توسعه در زميني به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع مي‌باشد تعداد ۱۲ دستگاه تزريق با ظرفيت توليد gr 100 تا kg127/1

 دستورالعمل كنترل فرآيند
شرح
كنترل فرايند به منظور حصول اطمينان از مطابقت فرايند و مشخصات محصول با مشخصات تعيين شده در طرح كيفيت و خواسته‌هاي مشتري صورت مي‌گيرد و شامل كليه مراحل توليد، قطعات و محصولات شركت مي‌باشد.
مدير توليد و مدير تضمين كيفيت مسئوليت اجراي اين دستورالعمل را به عهده دارند.

شرح دستورالعمل :
به منظور كسب اطمينان از مطابقت مشخصات و ويژگي‌هاي محصول با خواسته‌هاي مشتريان و مدارك فني، فرايند توليد قطعات به شرح زير تحت نظارت و كنترل قرار مي‌گيرد.

الف- كنترل فرايند، مرحله آغاز توليد
۱)    در هر بار شروع توليد، سرپرست توليد نسبت به وجود و معتبر بودن برگه‌هاي فرايند توليد، بازرسي اطمينان حاصل مي‌نمايد. برگه‌هاي مربوط به فرايند كنترل هر مرحله كه در برگه‌هاي فرايند گنجانده شده است بايد در هر يك از ايستگاه‌هاي كاري نصب شود.
۲)    باتوجه به برگه‌هاي فرايند توليد و بازرسي و راهبري ماشين‌آلات، سرپرست خط به كمك اپراتورها تجهيزات مورد نياز در هر ايستگاه شامل قالب و فيكسچرها، ابزار و ساير ملزومات را بر روي ماشين‌ و يا ايستگاه كاري نصب مي‌نمايد. همچنين كليه لوازم اندازه‌گيري ضروري بايد در ايستگاه كاري مهيا گردد.
۳)    اپراتور بايد از صحت لوازم كار و كاليبره بودن تجهيزات اندازه‌گيري اطمينان حاصل نمايد. اپراتورها بايد آموزش لازم در رابطه با موارد زير را ديده و نسبت به آنها احاطه كامل داشته باشند.
۴)    در صورت وجود هرگونه اشكال در قالب، فيكسچر و ساير ملزومات توليد، موضوع بايد به اطلاع مدير توليد رسيده و اقدام مناسب جهت رفع اشكال بعمل آيد.
۵)    اپراتور به كمك سرپرست توليد، نسبت به تنظيم ماشين‌ها در ايستگاه‌هاي كاري اقدام مي‌نمايد. مشخصه‌هاي مربوطه به دماي سيلندر، زمان تزريق، فشار تزريق، دماي قالب مطابق برگه‌هاي داده‌هاي تزريق (در صورت وجود) تنظيم مي‌گردد. در هنگام تنظيم راه‌اندازي ماشين‌آلات، اپراتور بايد توجه خاص نسبت به مسائل ايمني مبذول نمايد.
۶)    پس از انجام تنظيمات، نخستين قطعات هر مرحله توليد مي‌شود. اپراتور به همراه سرپرست خط و بازرسين تضمين كيفيت قطعه توليد شده را كنترل و در صورت مطابقت مشخصات، توليد آغاز مي‌گردد. حداقل قطعات كنترل شده توسط واحد تضمين كيفيت ۲ ضرب مي‌باشد.
۷)    در صورت عدم مطابقت مشخصات اندازه‌گيري شده با الزامات نقشه و فرايند، اپراتور به كمك مدير توليد نسبت به تصحيح ايستگاه كاري اقدام مي‌نمايد. ادامه توليد و آغاز مرحله توليد انبوه تنها در صورت تشخيص مطابقت كامل نمونه‌هاي اوليه با الزامات طرح كيفيت توسط مدير بازرسين تضمين كيفيت مجاز مي‌باشد.
۸)    بازرسين كنترل كيفيت صحت نمونه‌هاي اوليه را در قسمت توضيحات فرم setup ثبت مي‌نمايد. تنها در صورت تائيد مدير تضمين كيفيت (در صورت نبود وي بازرس كنترل كفيت) شروع توليد مجاز و برگه‌هاي گزارش روزانه به اپراتورها تسليم مي‌گردد.

گزارش كارآموزي بررسي مسائل ايمني در شركت پلاستيك سازي امواج

قیمت : 8500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1533
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 510
  • باردید دیروز : 1,397
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,195
  • بازدید ماه : 3,862
  • بازدید سال : 27,842
  • بازدید کلی : 138,854